marți, 16 iunie 2009

Videoclipuri muzica populara :

Muzica populara 1:



Muzica populara 2:

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase piesele!Bravo tuturor!si echipei pentru realizarea acestui site si pentru emisiunile frumoase pe care ni le oferiti duminica de duminica.Dar de ce nu a-ti pus mai multe videoclipuri????ar fi foarte bine!Hunedoara se mandreste cu artistii pew care i-a lansat,Hunedoara nu duce lipsa de artisti...Eu lucrez in strainatate si m-am bucurat enorm cand am vazut ca aveti site,in felul acesta pot sa vad si eu emisiunea mea preferata,chiar daca nu sunt in tara!Dar as vrea,daca se poate,sa adaugati si alte videoclipuri(nu pentru mine,ci pentru toate persoanele care vor intra pe acest site)cu Mariana Deac,Mariana Anghel,Ciprian Roman,Maria Curtean,Lena Miclaus si altii...cu stima si mult respect Andrei Stanciu

    RăspundețiȘtergere